چگونه تلفن مورد نیاز خود را پیدا می کنید؟
نوشته شده توسط : reza
 
با توجه به شرایط روزمره زندگی دیجیتال و افزودن روزافزون تجارت مجازی ، امروزه همه به دستگاهی نیاز دارند تا بتواند کارهای روزانه خود را از قبیل: پرداخت های بانکی ، خرید آنلاین ، آموزش ، تجارت مجازی ، ارتباطات صوتی و تصویری ، بورس کالا و ... انجام دهد. اهمیت این مورد نیز در روزهای کرونا پیچیده شده است.
 
یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال برای این دسته از مشاغل و عضو جدید در کلیه خانواده های تلفن های هوشمند ، ما را برای خرید ارزان ترین و پرفروش ترین تلفن های هوشمند به شما معرفی و راهنمایی می کنیم.
 
تلفن های همراه در ایران و بازارهای جهانی مدلهای مختلفی دارند که معمولاً در سطح پایین ، متوسط ​​و پیشرو قرار دارند.
 
 
 
تلفنهای کم:
 
قیمت این نوع تلفن ها معمولاً از 1.5 تا 3 میلیون متغیر است ، که معمولاً دارای حافظه کم و رم پایین است که می تواند برای کارهای روزمره مورد استفاده قرار گیرد.
 
نوکیا 2.2
 
نوکیا 2.2 دارای دو مدل مختلف است ، یکی با 16 گیگابایت و دیگری با 32 گیگابایت
 
این تلفن دو سیم کارته دارای یک تراشه Mediatek MT6761 Helio و یک پردازنده چهار هسته ای Cortex-A53 است. رم استفاده شده در این گوشی 2 گیگابایت است و باتری Li-Ion 3000 میلی آمپر ساعتی از نظر ظاهری بسیار قوی نیست.
 
هواوی Y5 Lite 2018
 
Huawei Y5 LITE 2018 یکی از تلفنهای کم مصرفی است که دارای 16 گیگ حافظه و 1 گیگابایت رم است. طبق معمول می توانید از این گوشی انتظار داشته باشید که یک گوشی میان رده از آن استفاده کنید زیرا حافظه کم و حافظه کم آن امکان بازی و عمل را فراهم می کند. سنگین نمی دهد.
 
این تلفن دارای یک چیپست Mediatek MT6739 (28 نانومتر) و یک باتری لیتیوم پلیمر 3020 میلی آمپر ساعت است.
 
سامسونگ گلکسی A01
 
سامسونگ a01 یک دستگاه کارت ویزیت جداگانه اندرویدی است که دارای یک چیپست Qualcomm SDM439 Snapdragon 439 (12 نانومتر) و پردازنده هشت هسته ای Cortex-A53 است که دارای 2 گیگابایت رم یا 2 گیگابایت حافظه داخلی است. طراحی این گوشی نسبتاً زیبا بوده و صفحه نمایش آن از 5.1 تا 6 اینچ مناسب برای تماشای فیلم است.
 
این گوشی را نمی توان با y5 lite 2018 مقایسه کرد زیرا رم بالاتری دارد و کیفیت دوربین بهتری دارد.
 
موتورولا موتورو E6 پلاس
 
پس از مدت ها ، برند موتورولا وارد کشور ما شد و محصولات مناسبی را برای کاربران فراهم کرد. Motorola Moto E6 Plus محصولی با طراحی بدنه زیبا و ظاهری جذاب است. صفحه نمایش مناسب و دوربین های خوب از دیگر ویژگی های این گوشی است ، اما به خاطر داشته باشید که به دلیل ضعف بودن قاب این گوشی ، همیشه باید از یک قاب محافظ استفاده کنید.
 
نمونه های دیگر از تلفنهای ارزان قیمت پرفروش:
 
گلکسی A10 سامسونگ (2 گیگابایت / 32 گیگابایت)
 
ماکروولا یک ماکرو (4 GB / 64 GB)
 
شیائومی ردمی 8 (3 گیگابایت / 32 گیگابایت)
 
تلفنهای میان رده:
 
دامنه قیمت گوشی های میان رده معمولاً 3 تا 8 میلیون است که به دلیل نوسانات نرخ ارز نیز ممکن است تغییر کند.
 
این تلفن ها معمولاً دارای 4 رم و 32 یا 64 گیگابایت هستند.
 
سامسونگ گلکسی A20s
 
سامسونگ a20s یکی از محبوب ترین تلفن های میان رده در بازار ایران است. 4000 میلی آمپر ساعت می تواند برای کسانی که آن را می پوشند ، زمان خوشی باشد. این گوشی همچنین از سه لنز دوربین 13.0 + 8.0 + 5.0MP با 3 گیگابایت استفاده می کند.
 
سامسونگ گلکسی A31
 
سامسونگ A31 تلفنی با دو سیم است که هر دو از شبکه 4G استفاده می کنند. نمایشگر OLED 6.1 اینچی و بالاتر با فناوری Super AMOLED. حافظه رم این گوشی 4 و حافظه آن 128 است. این گوشی شامل چهار دوربین 48 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + دو دوربین 5 مگاپیکسلی است که برای عکاسی از a20 ها بسیار بهتر است ، در مقایسه با این گوشی یکی از محبوب ترین تلفن های موجود در بازار سامسونگ در ایران است.
 
در مقایسه این دو گوشی با بقیه دسته هایی مانند Huawei y6 Prime می توان به بهترین و بالاترین کیفیت دوربین از سامسونگ و بهترین کیفیت صفحه نمایش سامسونگ اشاره کرد.
 
Honor 10 lite
 
با ساخت این گوشی ، برند Honor سعی در برآورده کردن تمام نیازهای کاربر در سطح قابل قبولی دارد ، همچنین استفاده بسیار مؤثر از هوش مصنوعی در محیط و رابط کاربری دستگاه باعث می شود تا شما با بسیاری از ویژگی های سطح بالا که می خواهید کار کنید. در اختیار شما باشد. البته نباید فراموش کنیم که یکی از ویژگی های عالی این گوشی با دوربین سلفی قدرتمند خود این است که در این محدوده قیمت 24 مگاپیکسلی بی نظیر است.



:: موضوعات مرتبط: دیجی بلاگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: