10 نکته برای ایجاد لیست ایمیل
نوشته شده توسط : reza
 
بدون لیست ایمیل ، یکی برای بازاریابی آن نخواهید داشت. از این 10 نکته برای ساختن لیست خود و دریافت بازده بیشتر در قیف تبدیل خود استفاده کنید.
 
تبلیغات محتوای دروازه دار با ارزش ایجاد کنید
 
به روزرسانی های محتوا به صورت رایگان و قابل بارگیری است که در پشت فرم ثبت نام ایمیل نصب می شود. برای پیکربندی این عناصر در وبلاگ ، وب سایت یا صفحات فرود خود ، ممکن است لازم باشد از توسعه دهنده کمک بگیرید.
 
CTA نصب شده را در وب سایت خود قرار دهید
 
در اینجا مثالی از وبلاگ CoSchedule آورده شده است:
اگر توانایی تنظیم خود را ندارید ، با یک توسعه دهنده کار کنید تا CTA را برای اشتراک ایمیل در جایی از وبلاگ یا صفحه اصلی وب سایت خود اضافه کنید.
 
برای استفاده از راهنمای اجتماعی ، تعداد مشترکان را ذکر کنید
 
نکته دیگر برای موثرتر کردن CTA های چسبنده: شامل برخی شواهد اجتماعی است. ذکر تعداد مشترکین کانال خود (بعد از اینکه مشترکانی دارید) به مشتریان بالقوه نشان می دهد که چیزی با ارزش ارائه می کنید.
 
 
لینک ثبت نام را در ایمیل های شخصی خود قرار دهید
 
اگر با استفاده از حساب کاربری خود درمورد صنعت خود به افراد ایمیل ارسال می کنید ، پیوندی را در امضای خود بریزید تا خبرنامه ایمیل شرکت خود را نیز دریافت کنید.
 
شروع یک مسابقه (با استفاده از فرم ورود به ایمیل)
 
مسابقه ها و هدایا راهی عالی برای جمع آوری ثبت نام از طریق ایمیل است. شما می توانید این کار را به یکی از دو روش انجام دهید:
 
    با فرم ورود فیزیکی (برای فروشگاه های آجر و ملات).
    محتوای آنلاین با یک صفحه فرود برای اشتراک.
 
 
یک کمپین ساخت شبکه های اجتماعی اجرا کنید
 
اگر افرادی شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند ، به وضوح به مارک شما علاقه مند هستند. پس چرا آنها را در لیست ایمیل خود قرار نمی دهید؟ یک کمپین اجتماعی خلاقانه اجرا کنید که شما را به صفحه ثبت نام ایمیل خود هدایت کند.
 
روند تأیید ایمیل خود را بهبود ببخشید
 
اگر از یک فرآیند ثبت نام استفاده می کنید ، مشترکان ایمیل پس از تکمیل فرم به لیست شما اضافه می شوند. با این حال ، اگر از فرایند ثبت نام مضاعف استفاده می کنید ، مشترکان باید روی پیوند تأیید در ایمیلی که دریافت می کنند کلیک کنند.
 
گزینه دوم به ثبت نامهای ناخواسته کمک می کند (اگر کسی بخواهد روی پیوند تأیید کلیک کند ، می دانید که واقعاً می خواهد در لیست شما باشد). با این حال ، اگر ایمیل تأیید به پوشه SPAM وارد شود ، ممکن است برخی از مشترکان را از دست دهید.
 
 
برای تبدیل بینندگان ویدئو به مشترکین ایمیل از دوربرگردان ویستیا استفاده کنید
 
اگر از Wistia برای میزبانی ویدیو استفاده می کنید ، با استفاده از Turnstile برای افزودن فرم های اشتراک ایمیل به فیلم های خود ، از این امر غافل نشوید.
 
 
پنجره های خروج از قصد را امتحان کنید
 
هنگامی که شخصی مدتی را در سایت شما سپری کرد ، اطمینان حاصل کنید که پس از ترک وی ، آنها را از دست ندهید. وقتی افراد شروع به حرکت مکان نما برای ترک سایت شما می کنند ، از پنجره های بازشو آسان می توانید از ثبت نام در ایمیل استفاده کنید.
 
 
پیوند ثبت نام ایمیل را به پاورقی وب سایت خود اضافه کنید
 
Nathan Ellering ، رئیس ایجاد سفارش در CoSchedule ، می گوید شما می توانید انتظار داشته باشید که یک پیوند پایین صفحه حدود 1٪ به رشد لیست کلی شما کمک کند. اما ، اضافه کردن آنها بسیار آسان است و هر کمی کمک می کند. از توسعه دهنده خود س Askال کنید که آیا می تواند پیوند زیر صفحه ای را به صفحه ثبت ایمیل شما اضافه کند.



:: موضوعات مرتبط: دیجی بلاگ , ,
:: برچسب‌ها: بازاریابی اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: